.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازارچه توریستی در بابلسر ایجاد می شود



رئيس بازرگاني بابلسر گفت: در راستاي تحول اقتصادي در ايام عيد، بازار و بازارچه‌هاي توريستي در بابلسر ايجاد مي‌شود.

هادي احدي‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: براساس برنامه‌هاي كميسيون نظارت بازرگاني و مجمع امور صنفي، اتحاديه‌ها و مجمع امور صنفي بابلسر ساماندهي مي‌شوند.
وي با اشاره به اينكه در راستاي تحول اقتصادي در ايام عيد بازار و بازارچه‌هاي توريستي در پاركينگ صفر تا هفت بابلسر ايجاد مي‌شود، افزود: با بازرسي‌هاي مختلفي كه از اتحاديه‌هاي بابلسر به عمل آورديم در حال حاضر چالش‌هاي موجود شناسايي و نسبت به رفع آنها اقدام كرديم.
احدي‌نژاد بيان داشت: در گذشته از36 اتحاديه فعال در شهرستان بابلسر حدود 30 اتحاديه مدير اجرايي و دفتر نداشته و با سيستم سنتي فعاليت مي‌كردند كه در حال حاضر با نظارت‌هاي مختلفي كه صورت گرفته 26 اتحاديه داراي تشكيلات، مدير اجرايي و دفتر مستقل شدند كه تا پايان سال به 30 اتحاديه افزايش پيدا مي‌كند.
وي تصريح كرد: در اين راستا مديراني كه توان اجرايي نداشته و داراي مشكل مالي بودند با پيشنهاد بازرگاني سه اتحاديه با هم مختلط شده و يك اتحاديه واحد با يك مدير اجرايي تشكيل دادند تا مشكلات و موانع را به راحتي پشت سر گذارند.
احدي‌نژاد از اتوماسيون كردن مجمع امور صنفي اين شهرستان خبر داد و افزود: با اتوماسيون كردن مجمع امور صنفي، مديران اجرايي همه اتحاديه‌ها ملزم شدند حداقل ظرف پنج تا 10روز به نامه‌هاي وارده پاسخ دهند.
وي از كند بودن فعاليت‌هاي اقتصادي بازارهاي بابلسر انتقاد كرد و افزود: با توجه به اينكه بيش از شش ميليون مسافر در ايام‌هاي مختلف سال وارد بابلسر مي‌شوند اما ميزان خريد آنها بسيار ناچيز بوده كه بحث ترافيك و ناهمگوني بازار از دلايل اصلي اين مشكل است.
احدي‌نژاد، تخصصي كردن برخي پاساژها، نظارت بر صدور پروانه‌هاي كسبي، عدم صدور مجوز براي فعاليت صنف‌ها در بازارهاي سنتي وعدم صدور پروانه در خيابان‌هاي توريستي را از راه‌هاي توسعه فعاليت‌هاي اقتصادي در اين شهرستان برشمرد.
وي از مسئله گران‌فروشي در كنار سواحل بابلسر انتقاد كرد و افزود: اگر بورس گرانفروشي در اين شهرستان شكسته شود سبب گردش ملي ميلياردي در طي دو تا سه ماه براي شهرستان مي‌شود.
احدي‌نژاد با اشاره به هدفمندكردن يارانه‌ها اظهار داشت: از سه ماه قبل طي بازديدهاي مختلفي كه از ميدان‌هاي ميوه و تره بار و خواربارفروشي‌هاي مختلف به ويژه 52 قلم كالا و 13 قلم كالا به ويژه گوشت، روغن و برنج به عمل آورديم افزايش قيمت نداشتيم.
وي افزود: همچنين با بازديدي كه از بهداشت شد بر اساس برنامه‌ريزي كه انجام شد در سطح شهر افزايش قيمت نداريم به ويژه در 52 قلم و 13 قلم اصلي مثل گوشت و روغن و برنج و كالاي كوپني كه بيشتر مشكل ما در ايام حجم زياد بحث كالاي كوپني بود.
وي افزود: در مورد قيمت ميوه و تره بار نيز همه روزه از ميدان بار بابل قيمت مستقيم مي‌آيد و از طرف بازرسان مجمع امور صنفي و بازرسان بازرگاني كنترل مي‌شود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.